Nieuwsuur maakte gisteravond de balans op van Rutte 2, 'de balans van een rammelend, maar nog steeds functionerend bestel', zo lepelde de wenkbrauw presentatrice op..... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Of is de economie naar de kloten helpen, waardoor de ellende zich steeds verder verdiept en een groot deel van de bevolking al volkomen is uitgekleed, of dat langzamerhand wordt, hetzelfde als een functionerend bestel?
Ach ja, als de dood, dat er nog meer op de publieke omroepen wordt bezuinigd, zorgt er voor, dat de deze omroepen een afbraakkabinet, dat zo rot als een mispel is, voorziet van een zelfgebreid jasje met rode konen....... Of: 'wiens brood men eet, diens woord men spreekt', dat geldt, zoals Nieuwsuur ten overvloede nog eens bewees, dus ook voor de 'volkomen onafhankelijke' NOS/NTR.......
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
10 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten