Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 21 november 2013

Timmermans is, uh blij, dat de 2 Nederlandse Greenpeace leden op borgtocht zijn vrijgelaten

Met vel 'uh's' (dat vindt hij wel interessant), liet de disfunctionerend PvdA minister van Buitenlandse Zaken, Timmermans weten, dat hij blij is, dat de 2 Nederlandse Greenpeace medewerkers van de Arctic Sunrise, in Rusland, op borgtocht vrijkomen......... Dus hij is blij, dat 2 medewerkers van een hele ploeg vrij worden gelaten, medewerkers op een schip, dat onder Nederlandse vlag voer, waarvan zij, na entering (en daarmee kaping in internationale wateren) door de Russen werden ontvoerd (van Nederlandse bodem!) en in gijzeling worden gehouden. Een meervoudige misdaad gepleegd door de Russen, die al veel te lang voortduurt, maar onze minister van Buitenlandse Zaken is blij......... Timmermans heeft, nadat hij veel te laat actie ondernam (een actie die de Russen bovendien weglachen), de zoveelste proeve van zijn onkunde afgegeven, dat is meer dan duidelijk en daar word ik niet blij van!!!
Maar ja, wat wil je van een minister, die op kontlik reis is in Azië, waar hij de diverse vieze reten van autocratische leiders likt, die schijt hebben aan mensenrechten, onder het motto: mensenrechten eerbiedigen is leuk, maar daar kan je niet van leven, geld voor moraal!!!

Volkskrant columnist Wagendorp schijnt in zijn column in de Volkskrant te hebben gesteld, dat Greenpeace moet oppassen, dat haar acties wel bekend moeten zijn bij het publiek. Dat zou je als een sneer naar zijn eigen krant kunnen zien, ik ben geen Volkskrant lezer, buiten een enkel artikel dat ik op het net lees, maar als Wagendorp dit stelt, neem ik aan dat de berichtgeving in de Volkskrant nog slechter is, dan ik al bemerkte in de artikelen op het internet.
Ooit heb ik mijn abonnement op deze krant opgezegd, nadat plork Jan Blokker het nodig vond, demonstranten tegen de kerncentrale van Dodewaard, af te schilderen als een stel hersenloze vandalen...... Intussen weten we welke 'heilzame zaken' kernenergie de wereld hebben gebracht......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten