De detailhandel zal gedacht hebben, als wij verklaren, dat er dit jaar meer wordt uitgegeven aan sinterklaas*, de consumenten hun spaarpotten uit wedijver, dan wel vanzelf omkeren en toch ook maar meer gaan uitgeven aan cadeaus, hoewel het financieel niet uit kan..... Helaas: Q&A Research & Consultancy in opdracht van Wugly.nl, becijferde eerder uit onderzoek, dat men minder zal uitgeven aan sinterklaas, 40% geeft aan minder te besteden te hebben, dan vorig jaar en 29% zegt minder cadeaus te zullen kopen.....
* Sinterklaas dat door 60% van de Nederlanders wordt gevierd, dus niet 90%, zoals de voorstanders van zwarte piet schreeuwend beweren.....
De invloed van propaganda en de rol van emoties (deel 3)
-
Doorbraak.eu
In deel 1 en deel 2 van de artikelenserie over de emoties die een rol
spelen bij propaganda heb ik aandacht besteed aan de emoties angst,
v...
12 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten