Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 28 november 2014

Aptroot blundert gewoon door als burgemeester

Het is al weer een poos terug, dat ik voor het laatst, over het parmantige leeghoofd Aptroot schreef*. Gistermorgen kwam hij ter sprake in het onvolprezen domme media forum, daar de directeur van de Haagse sufferd TV West, ondanks verliezen en teruglopende kijkcijfers, toch een bonus van € 14.000,-- kreeg....... Ach, die arme man heeft ook zo'n 'miniem salarisje', zo'n bonus heeft hij wel nodig!! Hoorde meteen, dat de bestuurders van TV West, totaal geen probleem hadden met deze bonus, bestuurders waaronder de burgemeester van Zoetermeer, VVD hufter Aptroot...... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! En dan zeker nog durven spreken over een onafhankelijke tv station..... ha! ha! ha! ha! Jezus, dat Aptroot niet begrijpt, dat deze belangenverstrengeling uiteindelijk tot grote consternatie zou leiden, hij is goddomme nog suffer dan ik voor mogelijk hield!!!

In dit mediaforum 'journalist' en grootgraaier Charles Groenhuijsen, u weet wel de idioot die dacht dat men hem wel een paar miljoen per jaar wilde betalen, voor zijn waanzinnige presentatie van het NOS journaal..... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!  Groenhuijsen was aan de telefoon en begon onmiddellijk de directeur van TVWest en Aptroot te beschermen.... Volgens Groenhuijsen moet er eens naar andere zaken worden gekeken, dan het inkomen, of een bonus, het zou volgens hem best kunnen, dat het verlies zonder die directeur, wel eens veel hoger zou kunnen zijn geweest..... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Nog meer schuld dan 40 miljoen en dat bij zo'n kleine speler?? Al moet ik toegeven, dat ze bij TV West wel weten hoe ze er belastinggeld doorheen moeten jassen: jaarlijks nieuwe decors en 'leaders', om de paar jaar nieuwe apparatuur** en alleen die apparatuur al, kost een godsvermogen, kan ik u vertellen!! Groenhuijsen is zover gecorrumpeerd, dat hij het totaal niet vreemd vindt, dat Aptroot commissaris is bij TV West..... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

* Voor meer 'fijne' berichten over klotenklapper Aptroot, of grofgraaier Groenhuijsen, klik op hun naam onder dit bericht.

** Al moet ik toegeven, dat ik de laatste jaren nooit meer afstem op deze waardeloze zendgemachtigde, tot voor 5 jaar waren de door mij beschreven 'vernieuwingen', aan de orde 'van het jaar'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten