Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 21 november 2014

TNO: accu schuld van niet starten ziekenhuis generator

Gisteren maakte TNO bekend, dat na onderzoek is gebleken, dat het niet kunnen opstarten van de noodgenerator in het Laurentiusziekenhuis in Roermond, te wijten was aan een niet werkende accu........ TNO stelt daarom, dat alle ziekenhuizen in het vervolg ook de staat van de accu's in de gaten moeten houden, bovendien adviseert TNO de ziekenhuizen, een systeem te maken, waarbij de generators ook met de hand kunnen worden opgestart........... Het kan aan mij liggen beste lezer, maar laat ik nu altijd gedacht hebben, dat die loodzware top van ziekenhuizen, u weet wel de grootgraaiers, nog enigszins verstand hadden en dus wel zouden zorgen, dat een situatie als die in Roermond, niet kan passeren....... Hoewel dat dom is van mij, immers in 2003, had men in het Westfriesgasthuis in Hoorn, ook al problemen met de noodaggregaat, als ik mij niet vergis, lag dit toen ook al aan een accu..... Maar zelfs als dit niet zo was, hadden de alarmbellen bij de dikbetaalde bestuurders van ziekenhuizen af moeten gaan en had men alles op alles moeten zetten, dit in de toekomst te voorkomen....... Zo ziet u maar weer, dat zelfs met topsalarissen, men de grootste mislukte koekenbakkers in huis, uh, ik bedoel in een ziekenhuis kan hebben........ Wat zeg ik: alle ziekenhuizen zitten dus vol, met van die grofgraaiende nietsnutten...... Laat hare VVD kwaadaardigheid Schippers daar maar eens op bezuinigen!!!

Jezus een noodgenerator, die voor het opstarten alleen afhankelijk is van een accu, wat een ongehoorde stommiteit!!!

2 opmerkingen:

  1. Altijd vreselijk als de accu het niet wilt doen! Hoe wordt dat eigenlijk opgelost dan in het ziekenhuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Dorine,

    dank voor jouw reactie. Het ziekenhuis, dat in het bericht werd genoemd, had dan ook geen oplossing, daar de noodgenerator alleen elektronisch kon worden opgestart, daar er geen handmatige start mogelijk was. Met wat geluk zal dit over een paar jaar zijn opgelost, door een aanpassing op de generator, zoals ook TNO voorstelde.
    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen