Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

maandag 2 februari 2015

Palestijnen lid van Internationaal Strafhof en de reactie van de politiek.........

Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb geen negatieve reactie gehoord van Nederlandse politici (anders dan die van de SP), die zich druk maakten over de dreigementen van Israël aan het adres van de Palestijnen, ten eerste, toen de Palestijnen bekend maakten lid te willen worden van het Internationaal Strafhof en ten tweede na de acceptatie van de Palestijnen als lid door dit hof per 1 april a.s.......

Toch waren de bedreigingen door Israël niet mals, als eerste werden door het fascisten bewind van Israël alle belastingbetalingen aan de Palestijnen stopgezet, belastinggelden opgebracht door de Palestijnse bevolking. Dat innen mogen de Palestijnen niet zelf doen, dat doet Israël, zodat ze de Palestijnen kunnen chanteren, zoals in dit geval....... Wel hoorde ik een aantal politici, waaronder Koenders als ik me niet vergis, die stelde de stap naar een lidmaatschap van het Internationaal Strafhof door de Palestijnen, te betreuren, daar het (let op!): de onderhandelingen in het 'vredesoverleg' zou schaden....... ha! ha! ha! ha! ha! ha! Hoewel politici deze drogreden al zo'n 40 jaar hanteren, denken die politici zelfs nu nog origineel te zijn, als ze dit cliché weer eens oplepelen, alsof dit de laatste 20 jaar ook maar tot een millimeter verschil in (mis)handeling van de Palestijnen heeft geleid.....

Dit alles, terwijl diezelfde politici anders lopen te pochen op de vestiging van het Strafhof  in Nederland.......... Ach ja, eens een hypocriete bedrieger en een harteloze zak stront................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten