Al een aantal weken hoor je de uiterst irritante reclame voor 'The How To Get There Summit'. Vrij vertaald: hoe je 'er' komt met innovatie.......
Deze reclames worden deels ingesproken door 'bekende Nederlanders', zo is er één die door Constantijn van Oranje wordt ingesproken...... Trouwens die achternaam is een valse achternaam, daar deze grofgraaier geen DNA bezit van de echte Oranjes, zoals zijn hele familie die niet bezit, inclusief uw 'koning' (ha! ha! ha! 'koning', alsof we nog in de middeleeuwen leven).......
De Oranjes hebben geen moeite met 'how to get there': na de geboorte is een welgesteld leven al gegarandeerd......
Laten we eindelijk eens een echte innovatie doorvoeren in dit land en het hele belastingvretend muizennest 'van Oranje' over de grens zetten, nogmaals het is 2016, niet 1516!!
Zie ook: 'Neelie Kroes: "The how to get there summit........" ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!'
en: 'Neelie Kroes opgehemeld door 'prins' Constantijn........ ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!'
Overigens moet de 'uitvinder' van de naam voor dit evenement een prijs worden toegekend, voor de meest smakeloos verzonnen naam in jaren!!
Na de woningbouw en de universiteiten worden nu ook bij de omroepen de
laatste restjes democratie weggesloopt
-
Doorbraak.eu
“Het kabinet heeft afgesproken de publieke omroep te hervormen, maar nam
nog geen besluit. VVD-Kamerlid Claire Martens-America neemt nu het ...
21 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten