Atsma, alweer een CDA nitwit uit het marionettenkabinet Wilders, wil niet dat er traumahelikopters vanaf de academische ziekenhuizen van Amsterdam en Groningen 's nachts hun werk doen. Volgens hem is het risico te groot. dat terwijl de piloten over nachtzichtapparatuur beschikken, apparatuur die elk moment uitgeschakeld kan worden. Bovendien zitten deze helikopters vol met de modernste techniek, zozeer dat ze bijna op afstand bedient kunnen worden. 's Nachts vliegen mag wel in geval van nood. Hé Friese nitwit, ik wist niet dat er
's nachts toeristische vluchten worden georganiseerd met traumahelikopters.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten