Om de welgestelden, die zo vreselijk worden getroffen door de crisis, nog verder te ontzien, heeft men besloten het aantal belastingkantoren te halveren.
De jacht op belastingontduikers is alleen nog een succes, als een klokkenluider gegevens naar buiten brengt. Deze halvering zal daar op z'n zachtst gezegd geen bliksem aan veranderen, integendeel....
Hoe zit het trouwens met de beloofde vervolging van de ongekleurde Nederlandse belastingontduikers op de 'Nederlandse' Antillen? Of heeft de rechts-conservatieve houwdegen Kamp, zijn vrienden daar, een paar jaar geleden zo goed geholpen, dat er werkelijk geen ene cent meer te vinden is?
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten