Axe heeft een nieuw ozonlaag verziekend luchtje op de markt gebracht en noemt het 'anarchy'. Het begeleidend filmpje heeft al net zo veel met anarchie te maken, als de verschrikkelijk domme serie met dezelfde naam.
Niet dat ik geloof, dat deze ideologie ook maar iets zou kunnen veranderen aan de huidige instabiele tijden, waar het marktkapitalisme steeds vaker op de gore vernietigende bek gaat en de grote onderlaag in de maatschappij, naast dier, natuur en milieu voor de gevolgen mogen bloeden.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten