De rechts-conservatieve VVD hufter Kamp, kan weer een blunder aan zijn lijst toevoegen, ruim een jaar geleden werd Kamp gewezen op problemen met de WW pot. Het was toen al duidelijk, dat het niet goed ging met deze reserve, dit als gevolg van de ingreep, die de WW afdracht op lonen zo goed als drooglegde. Natuurlijk heeft Kamp niet naar de waarschuwingen geluisterd. Zie daar: vandaag werd bekend, dat de de WW pot leeg is, terwijl het aantal werklozen, als gevolg van het kabinetsbeleid met de dag stijgt.
Niet alleen Kamp is e.e.a. te verwijten, ook het UWV, de instantie die over het verstrekken van de WW gaat, had veel harder aan de bel moeten trekken.
Een en ander betekent, dat het kutkabinet nog meer zal moeten bezuinigen, en nogmaals door het waardeloze beleid, dat dit kabinet voert.
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten