Het is vandaag 9 jaar geleden, dat de VS en wat bondgenoten de illegale oorlog tegen Irak begonnen. Na meer dan 1,3 miljoen Irakese doden en het vertrek van de VS uit Irak, is het vandaag feest In Irak. De festiviteiten over de 'bevrijding en herwonnen democratie' werden ingeleid met een flink aantal aanslagen door het hele land......
Al met al een waanzinnige prestatie, deze 'gewonnen' oorlog!
Trouwens de hoogste tijd er een internationaal opsporingsbevel wordt uitgevaardigd tegen de hoofdrolspelers, die deze terreur oorlog begonnen, te beginnen met Bush en zijn smerige aanhang.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten