De aangifte wegens meineed tegen kardinaal Simonis, is door het Openbaar Ministerie geseponeerd. Een slachtoffer van kindermisbruik in de rk kerk had aangifte tegen Simonis gedaan, daar hij vorig jaar voor de rechtbank van Middelburg verklaarde, niet op de hoogte te zijn geweest van misbruik binnen de rk kerk. De commissie Deetman verklaarde echter, dat ook de top van de rk kerk (waar Simonis deel van uitmaakte), in de 70er jaren van de vorige eeuw, op de hoogte was van het, door het slachtoffer, gemelde misbruik.......
Ongelofelijk! Hoe noemen we deze gang van zaken ook alweer? Was het niet klassejustitie?
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten