Het holle VVD blundervat Opstelten heeft gelogen over de looneis van de politievakbonden. Volgens hem gaan de onderhandelingen door, nu de politievakbonden hun looneis hebben laten vallen. Een woordvoerder van één van de politievakbonden, verklaarde vanmorgen op de radio, dat het laten vallen van de looneis allang bekend was bij Opstelten, hij begreep dit bericht dan ook niet. Voorts verklaarde de woordvoerder, dat er wat hem betreft niets bekend is over verdere onderhandelingen en de acties zullen vooralsnog gewoon doorgaan.
Een minister van Veiligheid en Justitie, die liegt en dat niet voor de eerste keer........
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten