De achter zijn geslachtsdeel aanjagende SP'er van Bommel, maakte bekend, dat de Nederlandse F16 jagers in Afghanistan, een uitbreiding van het mandaat behoeven. Dat terwijl de SP tegen elke deelname aan de oorlog in Afghanistan is, ha! ha! ha!
Opvallend dat dit soort berichten niet door de rooie kneus van de SP, Roemer worden gedaan. Zeker als de dood voor het zakken in de peilingen.
kan de oude PSP a.j.b.nieuw leven ingeblazen worden?
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten