Het onderdeel van de bouwmaffia, dat de verkoop (en aankoop) van huizen en kantoren voor het grootste deel regelt, hebben een nieuwe truc bedacht om de belastingbetaler geld afhandig te maken. Het tuig heeft verzonnen, dat wanhopige stellen, die hun huis moeten verkopen met een restschuld, voor de vorm moeten scheiden. Deze stellen kunnen dan vervolgens aanspraak maken op de NHG (Nationale Hypotheek Garantie). Mocht deze aanspraak mislukken (voor zo'n stel), hebben de makelaars in ieder geval hun verdiensten binnen (van dat wanhopige stel)......
Goed hè!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten