VGZ, maakte gisteren bekend, dat het op een paar aanvullende zaken voor de zorgpolis een 'no-claim' korting wil geven, bijvoorbeeld op tandheelkunde. Als er één ding zeker is in verzekeringsland, is het wel, dat eenmaal geïntroduceerd, elke verzekeraar zo'n gat in de markt, wil dichten. Maar niet alleen dat, binnen de kortste keren zal men deze korting ook voor andere zaken gaan gebruiken. Levensgevaarlijk als het om de gezondheid van mensen gaat, mensen moeten zich laten behandelen als er, lichamelijk zaken, mis gaan. Niet behandelen of uitstel van behandeling, kan niet alleen levensgevaarlijk zijn, maar geeft vaak genoeg onnoemelijk veel meerkosten, dat dat is in de praktijk voldoende bewezen....
Toevoeging op 25 oktober: Els Potma wees mij op een fout in dit bericht, volgens de bron die ik raadpleegde, was het zorgverzekeraar CZ, die een no-claim korting zou geven op een paar onderdelen van de aanvullende verzekering, dit moet volgens, mw. Potma van CZ echter VGZ zijn. Domme fout van mij, te vlug aangenomen en niet gecontroleerd, dom, maar berustend op mijn aversie tegen CZ, een aversie, die voortkomt uit de aparte reclames, die deze verzekeraar maakt voor werkgevers en voor de gewone klant, die heel goed een werknemer van een ondernemer kan zijn, die bij CZ is aangesloten, om CZ het personeel te laten onderzoeken op 'verzuim' (= ziekte, alleen klinkt dat 'verzuim' behoorlijk rot) en 're-integratie'. Een situatie die wettelijk verboden zou moeten worden, immers je kan in deze niet 2 'heren' dienen.
Na de woningbouw en de universiteiten worden nu ook bij de omroepen de
laatste restjes democratie weggesloopt
-
Doorbraak.eu
“Het kabinet heeft afgesproken de publieke omroep te hervormen, maar nam
nog geen besluit. VVD-Kamerlid Claire Martens-America neemt nu het ...
1 dag geleden
U vergist zich in zorgverzekeraar. Niet CZ maar zorgverzekeraar VGZ introduceert de no claim.
BeantwoordenVerwijderenWilt u het bericht aanpassen? Bij voorbaat dank.
Els Potma
Woordvoerder CZ
Beste Els Potma,
BeantwoordenVerwijderendank voor uw reactie, excuus voor mijn domme fout, heb het bericht intussen aangepast,
met vriendelijke groet,