Rond 16.40 u. vanmiddag op Radio1 nog even een herhaling van alle berichten rond de dood van Fortuyn, inclusief een beschrijving van de op de grond liggende Fortuyn in het Media Park, tot en met snikkende mensen en scheldende dombo's. Dit alles daar Volkert van der Graaf met proefverlof mag (als Teeven dat wil toestaan). Heel smakelijke radio, lekker haatzaaien, maar bovenal sensatie en daar gaat het tenslotte om!!!!!!
Vanavond op Radio1, met de rechtse, asociale plork Eerdmans, natuurlijk nog veel meer haatzaaierij op, tegen de moordenaar, van de zelfverklaarde praktiserend pedofiel Fortuyn.........
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten