In zake het Greenpeace schip Arctic Sunrise, dat in internationale wateren (illegaal) werd geënterd, door de Russische overheid, doet de wanpresterend minister van Buitenlandse Zaken, Timmermans weer veel te weinig. Het schip vaart onder Nederlandse vlag en is als zodanig Nederlands grondgebied. De bemanningsleden zijn (of worden nog) aangeklaagd voor piraterij, waar een straf van 15 jaar op staat. Het lijkt verdomme wel, of Rutte en Timmermans het wel best vinden, dat een natuurbeschermingsorganisatie op deze manier wordt aangepakt, met het argument, dat ze dan tenminste ook van 'onze' multinationals afblijven, als die onverantwoord in het poolgebied, of andere zeer kwetsbare natuurgebieden gaan boren...........
Nederland zou, middels Rutte en Timmermans de deur plat moeten lopen in Moskou en bovendien het Internationaal Strafhof en de VN in moeten schakelen, wat Rusland doet is pas echt piraterij!!!!!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten