Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 21 april 2015

Hans Böhm weer met UWV leugens op de radio, houdt uw vingers aan de afstemknop van uw radio, zodat u niet doodziek wordt!

Zojuist hoorde ik de enorm irritante klootzak Böhm weer voorbijkomen op de radio, uiteraard met de leugenreclames van het UWV. Stem bijtijds op een andere zender af, om razernij te voorkomen. Ik wens u allen uit het diepst van mijn hart, veel sterkte de komende weken!

Voor meer berichten over deze hufter, klik op het label 'Hans Böhm', onder dit bericht.

2 opmerkingen:

  1. Ik snap er echt niets van. Je komt alleen bij het UWV terecht als je er toe gedwongen wordt. Ontslag, ziekte en dergelijke. Niemand gaat voor de lol naar het UWV. Het is een organisatie die wetten uitvoert die opgelegd zijn door de overheid. Er is dan ook geen enkele reden om reclame te maken, er is totaal geen sprake van concurentie met andere organisaties of potentieel hogere omzetten. Reclame is volkomen weggegooid geld wat dus niet meer gestopt wordt in de noodzakelijke dienstverlening bij dat UWV. Dat die spotjes ook nog eens ieder uur langs komen en ingesproken zijn door een mislukte oude lul die ooit eens in een ver verleden een marginale rol heeft gespeeld in de schaakwereld, is echt tenenkrommend.
    Aan de andere kant is dit van alle tijden. Denk nog maar eens aan de gouden kranen die in de toiletten moesten komen voor de directie in het toen nieuwe hoofdkantoor in Sloterdijk. Dat was in de vorige eeuw. Verspilling van geld is het UWV dan ook totaal niet vreemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Anoniem,

    dank voor uw reactie. Nooit aan gedacht, de onzinnigheid van die reclames. Zoals u wellicht weet, maak ik me al meer dan een jaar fiks pissig om deze oplichters reclame (voor meer van dit soort berichten, klik op het label Böhm en/of UWV), maar nooit gedacht aan de totale onzinnigheid en geldverspilling. Vanmorgen was ik iets te laat met de radio uitzetten en hoorde ik weer een deel van de boodschap, gericht op mensen, die werkloos zijn geworden. Het wordt er niet bijgezegd door Böhm, maar deze reclames zijn gericht op mensen, die recht hebben op een uitkering, als je daar geen recht op hebt, omdat je partner een paar centen te veel verdient, doet het UWV nul komma nada voor je. Al hoef je, als uitkeringsgerechtigde niet blij te zijn, met die bemoeienissen. Zo word je door het UWV behandeld als een verdachte en maakt men bij elk bezoek aan deze waardeloze dienst, een kopie van je identiteitsbewijs....... Nogmaals, ik ben het geheel met u eens, wat een onzin en geldverspilling!

    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen