Trouwens gaat het wel goed met Schiphol??? Als je op het net gaat zoeken naar commentaar op de Schipholcijfers, kom je geen kritische noot tegen. Uitermate vreemd, daar er toch stimuleringsmaatregelen voor een deel, door het rijk worden gedaan, daarnaast kan je van indirecte overheidssubsidie voor Schiphol spreken, als het gaat om de kosten voor toeleidende infrastructuur, luchthaventarieven en de kosten voor de geestelijke en fysieke gezondheidsklachten, die de vliegbewegingen op en van Schiphol teweegbrengen bij omwonenden.
Eén ding heeft Nijhuis uitstekend gedaan, zijn lobby in Den Haag heeft voor toestemming geleid, om Lelystad Airport uit te breiden, terwijl deskundigen juist een afname van het vliegverkeer zien, een afname die volgens deze deskundigen niets met de nog immer voortgaande crisis te maken heeft..... Nee, dat is inderdaad, om met nog zo'n naar belastingvrije kerosine ruikende hufter, CDA topkloot Eurlings, te spreken, een waanzinnig succes!!! Minstens 3,7 ton waard!!!! ha! ha! ha! ha! ha!
Nijhuis had het gore lef, om in de NRC het volgende over zijn achterlijk hoge beloning te zeggen: “Ik kan mijn salaris uitstekend voor mezelf verantwoorden. Ik vind het geen exorbitante beloning"........." Dat durft de topman van een bedrijf te zeggen, die zijn gewone personeel op de nullijn houdt en bovendien het leven en de gezondheid van vele omwonenden, op z'n zachtst gezegd vergalt.........
Ongelofelijk, wat een ploert!!!
Trouwens waar was de overheid, bij de aandeelhoudersvergaderingen in het verleden???? Ook daar had de overheid deze absurde beloningen (ook voor het vaste salaris) kunnen afstemmen!!!
Voor meer berichten over Nijhuis, Eurlings, Schiphol en of Lelystad Airport, klik op het desbetreffende label, onder dit bericht.
Zie ook: 'Jos Nijhuis, oppergraaier Schiphol, ziet geen reden af te zien van zijn mega bonus..........'
Geen opmerkingen:
Een reactie posten