Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 16 april 2015

Rutte 2 leent 2,5 miljard en krijgt daar ook nog voor betaald..........

Het was volgens mij de tweede keer, dat er bekendgemaakt werd, dat de staat een 'lening' heeft gesloten, tegen negatieve rente. Afgelopen dinsdag was het weer zover, maar liefst 2,5 miljard werd er voor een kortlopende staatslening opgehaald, tegen een negatieve rente van 0,094%. Dat betekent, dat de organisaties of personen die dat geld 'uitlenen', daarvoor moeten betalen. Behoorlijk vreemd, vindt u niet?? Het kan niet anders, of hier moet op de één of andere manier een groot voordeel mee te behalen zijn, waarom zou je er anders moeite voor doen???!! Ik schat dat er een fikse aftrekpost op de belastingen wordt gecreëerd met deze gang van zaken. Met andere woorden en als het klopt wat ik vermoed, wordt hiermee de belastingpot geplunderd en om die toch op peil te houden, zal men naar wegen zoeken, het klootjesvolk (u en ik) weer een reuzenoor aan te naaien!!!!

Is er iemand die licht op deze zaak kan werpen? U maakt kans op een derdehands koelkast, met exotische schimmels!!

Zie ook: 'Belastingdienst, uw leidraad in de klassenmaatschappij.....'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten