Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

dinsdag 21 april 2015

Moscovicz lijsttrekker VNL, ofwel de nieuwste boevenpartij is nu pas echt geboren......

Vandaag maakte ex-advocaat Bram Moscovicz bekend, dat hij de leider wordt van VNL (VoorNederland). Op de klanken van misdadiger Frank Sinatra en diens 'That's Life', betrad hij de zaal waar de pers voor deze kakpraalhans klaarzat. Hij gebruikte hier o.a. de volgende woorden:

"Ik ben bevrijd van de angst om te vallen, ik ben bevrijd van de angst om in de media neergesabeld te worden, ik ben bevrijd van de angst om uit een koffer te leven, ik ben bevrijd van de angst om mijn positie te verliezen en door het establishment vermorzeld te worden, kortom ik ben klaar voor de politiek.....!" ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ja Moscovicz, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten en dan met zo'n pedante klaagzang komen? Ongelofelijk, wat ben jij een flapdrol!

Eén ding is duidelijk, de georganiseerde misdaadbende, die met 'VVD' wordt aangeduid, krijgt er een klein rechts neefje bij!!

Ik moet wel toegeven, dat de laatste woorden, hierboven door mij neergeschreven, 'ik ben klaar voor de politiek', dan wel kloppen, inderdaad met zo'n staat van dienst, ben je rijp voor de smerige Nederlandse politiek!!

Trouwens Moscovicz moest nog even benadrukken, dat hij niet is veroordeeld voor een misdaad...... ha! ha! ha! ha! ha! Nee, dat is in jouw geval niet nodig Moscovicz, je stinkt zo al een uur in de wind!!!

Voor meer berichten over Moscovicz of VNL, klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten