De berichtgeving over de aardbeving in Nepal en aangrenzende landen, draait op volle toeren en de landelijke radiozenders BNR en Radio1 doen hun best, elkaar af te troeven met sensationele berichten over die ramp. Uiteraard is er intussen al een hele kudde aan specialisten door de studio's gegaloppeerd.... Nederlandse hulpverleners daar, hebben al pijn aan de oren, vanwege alle telefoontjes, die ze af hebben gewerkt.... Nederlanders die daar om de één of andere reden wonen zijn en worden bevraagd, met af en toe de meest onzinnige vragen, maar ook toeristen die gisteren terugkwamen, kregen al heel snel een microfoon onder de neus geduwd....... Ach ja, sensatie hè......
Zo vertelde een Nederlandse toerist, dat ze met haar vriend in een hotel was toen de aardbeving begon. haar vriend was geoloog en die zou na een minuut (al) hebben geconcludeerd, dat het om een aardbeving ging. Daarop zijn ze naar buiten gevlucht, waar andere toeristen en personeel zich vasthielden aan bomen. Toen kwam het mensen: de vrouw durfde zich te beklagen over de slechte hulpverlening in dit straatarme land........ Wat doe je daar dan godverdomme als toerist??? Trouwens ik weet niet hoeveel van dit soort rampen ze in Nederland heeft meegemaakt, maar als je kijkt naar de vuurwerkramp in Enschede, of een paar jaar geleden, de chemische ramp in Moerdijk met Chemie-Pack, was de hulpverlening daar ook alles behalve op orde!!!!
Godallemachtig wat een trut!!!
Poolse horeca-medewerker Jan eist samen met Horeca United zijn volledige
niet-uitbetaalde loon op
-
Doorbraak.eu
Horeca United heeft een nieuwe campagne, en plaatste daar op 11 april een
Engelstalig artikel over op hun website. Wij hebben het hieronder ...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten