Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

woensdag 22 februari 2017

Kees Boonman aan de CDA 'verkiezingsspeed!!'

Gistermiddag hoorde ik  Boonman, de 'politiek deskundige', op Radio1 in EenVandaag. Viel midden in het gesprek en (als het ware) met m'n neus in de boter (gadver) toen ik Boonman hoorde zeggen: "ik zit 24 uur per dag in de verkiezingen".  Waarop hij vervolgde met te zeggen: "Ik probeer er wel wat voor te nemen, maar het lukt niet..." ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Ach, de arme grofgraaier en nitwit de luxe, begrijpt nog niet, dat je niet ongestraft amfetamine kan gebruiken, immers hoe kan hij anders 24 per dag werken???? Blijkbaar wilde hij zeggen, dat hij slaapmiddelen gebruikt, om zo alsnog aan nachtrust te komen. Maar ja, hij begreep onmiddellijk dat er mensen luisterden, die slaapmiddelen gebruiken, waarmee zelfs een paard onder zeil raakt!!

Of zou Boonman hiermee aan hebben willen geven, dat wanneer hij zo hard werkt, het niet anders kan, dan dat hij uiterst deskundig is...??? .......... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Na een fikse lachstuip hoorde ik Boonman nog opmerken, dat hij niet elke dag kijkt, maar dat 'CDA TV' (ha! ha! ha!) heel grappig is........ ha! ha! ha! ha! Zoals u begrijpt, daarna kon je mij wegdragen beste bezoeker, jezus! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!

Allemachtig wat een ouwehoer, Ferry Mingelen mocht willen dat hij het 'zo goed' had gedaan, voor zijn (gelukkige) pensionering!!

Voor meer 'avonturen' met Boonman of Mingelen, dan wel andere berichten n.a.v. het voorgaande, klik op één van de labels, die u onder dit bericht aantreft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten