Vanmorgen in Goedemorgen NL (na 9.30u.) noemde CDA leeghoofd en godbetert minister Spies (met toestemming van de fascist Wilders) het beleid t.a.v. Vogelaarwijken een succes, het succes is zo groot, dat men ook andere wijken bedient. Het succes is zo groot, dat Spies volgens jaar geen cent meer uittrekt voor deze wijken, aldus de paarse draak. Zij verdedigde dit met het argument, dat de overheid tenslotte al investeert in scholing en werkgelegenheid. In welk land woont dit holle vat eigenlijk? In rapporten en reportages krijg je het tegendeel van dit succes te horen en wat betreft de investeringen in werkgelegenheid en scholing, neem ik aan dat ze een rapport van de Deense regering heeft ingezien.
Ongelofelijk, jezus christus wat een domme huppeltrut!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten