Vorige week, in het programma 'Vrijdagmiddag Live', een gesprek tussen presentator Jan Mom en kunstenaar, radio maker, tv maker en weet ik wat nog meer, Wim T. Schippers (die overigens volkomen onterecht veel te weinig ruimte kreeg en krijgt van het inteelt zootje, dat met VPRO wordt aangeduid).
Zoals altijd was Schippers lekker op dreef, Mom wist zich geen raad (al is deze overigens niet een slechte presentator).
Schitterende radio, luisteren mensen,
Hier de link (na half drie begint het gesprek met Schippers, dus even 'doorschuiven' tot op de helft):
http://www.radio1.nl/terugluisteren/tijd?terugluisteren_dag=2012-09-28&terugluisteren_hour=14
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten