Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

zaterdag 3 november 2012

Marnix Norder normaliseert door 2

Op mijn bericht: 'Marnix Norder normaliseert door' van 14 oktober jl.  http://deazijnpisser.blogspot.nl/2012/10/marnix-norder-normaliseert-door.html?showComment=1351942790354#c3112783249455376411 , kreeg ik een anonieme reactie, die ik u voor wil leggen:
ik typte, voor alle nieuwsgierigheid, "Marnix Norder, corruptie" in (nu er elders eindelijk wethouders vervolgd gaan worden vanwege hun corrupte gedrag) en ben erg blij en geamuseerd door dit artikel. Bepaald onhaags, ik vind dat we in Den Haag veel te sullig met ons laten doen, iedereen is hier te sjiek (lees: benepen) om zich ooit eens ergens tegen te verzetten, of zich te laten horen. dank

De zoekopdracht die deze anonieme schrijver gebruikte, voerde ik ook uit, het is werkelijk ongelofelijk, wat je dan te zien krijgt, dus 'copy paste' als u nieuwsgierig bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten