Wat een sensatie! De beëdiging werd, door de NOS, op radio, tv en internet integraal uitgezonden. Wat een flauwekul, zal wel te maken hebben met de zo bepleitte openheid, ha! ha! ha!
Aan de andere kant, wel leuk te zien, hoe de nieuwe kabinetsleden, zaken beloven of zweren wel of niet te doen, die ze op de eerste echte werkdag, in de omgekeerde volgorde uitvoeren.......
Deze kul had ook in het reguliere nieuws gepast, niet integraal natuurlijk. In dat reguliere nieuws, een minutenlang verslag, hoe de foto op het bordes werd genomen, ha! ha! ha! ha!
Uw Azijnpisser weet wel een organisatie waar flink op bezuinigd kan worden: De NOS, dat heeft deze organisatie weer heel duidelijk laten zien vandaag (en het gaat goddomme vanavond nog door, met andere 'nieuw kabinet' onzin).
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
5 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten