Ben je eindelijk verlost van de kakelende VVD nitwit en 'crisisbeheerser' Rosenthal, die vooral bijzonder stille diplomatie beoefende (lees geen bliksem deed, anders dan interessant uit z'n nek lullen), krijg je de als een vis op het droge, met zijn lippen bewegende (vooral als hij naar een ander luistert), Limburgse PvdA neoliberaal en kleuternitwit Timmermans terug.
Werkelijk hopeloos. Voor buitenlandse diplomaten is het dan wel weer makkelijk, een figuur, die je net als Rosenthal, vooral niet serieus moet nemen....
Rosenthal voelt zich zo gepasseerd, dat hij niet aanwezig was bij het afscheidnemen van de 2e Kamer, wat een kleuter, ha! ha! ha! ha!
De Nederlander weet nu zeker wie hij/zij niet moet aanstellen als crisisbeheerser.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
4 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten