Vanmorgen in Lijn 1 (Radio1 van 10.30-11.00 u.) oud hoogleraar Politieke Theorieën en Rechtsfilosofie, aan de Universiteit Leiden, hij liet daar zijn licht schijnen over het onderwerp 'burgerwachten'.
Op een gegeven moment stelde van Gunsteren, dat in aanloop van WOII, Duitsland eerst geen dictatuur was, maar later wel. Van Gunsteren vervolgde: "Het begint met goede bedoelingen, maar........" ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Natuurlijk was dit een verspreking en voor het overige had van Gunsteren het grootste gelijk aan zijn kant, met zijn goed gefundeerde bezwaren tegen deze burgerwachten.
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten