Op 19 september jl. werd het Greenpeace schip Arctic Sunrise, in internationale wateren, geënterd door de Russische kustwacht, die het schip naar Moermansk sleepte en de bemensing daarmee ontvoerde. Vanmiddag liet het Radio1 nieuws weten, dat Timmermans een zaak aanspant bij het Internationaal Zeerechttribunaal. Dat was iets te kort door de bocht, na twee weken, neemt PvdA kleuter en wanpresterend minister van Buitenlandse Zaken eindelijk echte stappen, om iets te doen, aan deze meer dan achterlijke manier van handelen, door de Russen, maar wel met een 'kleine' aanvulling, Timmermans gaat dat pas doen, als er over 2 weken geen schot in de zaak zit. Hé Timmermans, wel eens gezien hoe een Russische cel eruit ziet en hoe de behandeling van gevangenen is door de Russen? Het betreft hier wel mensen, die volkomen terecht gebruik maakten van hun recht, om in internationale wateren te protesteren tegen het bijzonder risicovolle boren in Arctisch gebied, de Russen hebben bovendien illegaal Nederlandse bodem betreden met hun actie (het schip vaart onder Nederlandse vlag).
Excuseer: godgloeiendegodverdomme!!!!!!!!
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
8 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten