Gistermorgen was de Groningse aannemer Bert Fledderman uit Slochteren te horen bij BNR's lullende hockeystick van 't Hek (na 8.30 u.). Fledderman vertelde over het grote aantal opdrachten, dat aannemers in Groningen van de NAM krijgen, om schade van aardgasbevingen te herstellen. Op de vraag van van 't Hek, of de aannemers in Groningen veel overleggen, antwoordde Fledderman, dat er bij Bouwend Nederland Noord veel wordt overlegd..... ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! Ja, we hadden niet anders verwacht na de bouwfraude, die nog steeds voortduurt, zoals F. in zijn antwoord, ten overvloede, nog eens bevestigde!!!
Overigens, als je naar de site van Fledderman gaat, zie je prominent op de eerste pagina, in het rood, voor 'aardbevingsslachtoffers', een onderdeel waarmee zij onmiddellijk naar een pagina worden geleid, om daar hun schade aan te geven......... Je zal maar een euro van de ellende voor bewoners missen!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
3 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten