Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 6 november 2014

Rinnooy Kan en Paul Schnabel maken samen plezier in de VS, op uw kosten........

Vanmorgen hoorde ik Rinnooy Kan, u weet wel: hij stond aan de wieg van de grote ellende die ING bijna de kop kostte, maar ook één van de economisch 'deskundigen' die niet doorhadden, dat de banken de wereld naar de afgrond hielpen. Deze 'econoom' vertelde dat hij 'Amerika' (hij bedoelde de VS) altijd al leuk vond en er samen met z'n maatje Schnabel achter kwam, dat er aan een New Yorkse universiteit een 'Queen Wilhelmina leerstoel' (ha! ha!) bestaat, die bekostigd wordt door de Nederlandse overheid, door u en mij dus.... Welnu de twee grofgraaiers 'solliciteerden' (waarschijnlijk twee telefoontjes plegen) en werden aangenomen, kunnen ze lekker feest vieren op uw en mijn kosten, niet dat de twee armlastig zijn, maar welgestelden geven nu eenmaal het liefst zo min mogelijk uit, zeker als dat niet nodig is.......... Benieuwd of wij ook voor de huisvestingskosten van deze twee nitwits mogen betalen, dat zou me niets verbazen!!

Zie ook: 'Rinnooy Kan en sociale rechtvaardigheid'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten