Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

vrijdag 3 april 2015

Rabobank speelt geheime dienstje, houdt uw klapperpistool gereed!!!

Gistermorgen sprak men in het megadomme Mediaforum over de uitzending van Pauw, een dag eerder. Hier werd een jongeman*, die nogal 'radicale' tweets de wereld in zou hebben gestuurd, door Pauw afgemaakt op een, ik kan niet anders zeggen, uiterst laffe manier! Men liet wat delen van het gesprek horen, waarin Pauw  hem o.a. uitmaakt voor een 'raar mannetje en een provocateur...' Een provo dus.... ha! ha! ha! ha! Deze figuur wordt zelfs Twittter-jihadist genoemd..... ha! ha! ha! ha! 

Pauw had de jongeman uitgenodigd, daar de Rabobank hem op een terreurlijst heeft geplaatst en zijn bankrekening heeft geblokkeerd, puur machtsmisbruik....!!! Me dunkt een reden, om die bank massaal vaarwel te zeggen, ik dacht toch echt dat we in Nederland vrijheid van meningsuiting hadden en dat godbetert een bank, daar al helemaal niets over te zeggen heeft, zijn ze nou helemaal begodverdomd!!!!

Het viel me trouwens mee, dat Pauw, de stap van de Rabobank ook veel te ver vond gaan....
'Gelukkig' kon de houtenpresentatiekop van Radio1, Jurgen van den Berg, weer eens zijn 'gekkie' kwijt... Jezus wat een berelul!!!

* Of jongen, ik viel midden in het gesprek en zoals u zult begrijpen, heb ik geen zin dit na te luisteren of het oervervelende ouwe wijven programma van Pauw in de herhaling te bekijken.

Voor meer 'fijne' berichten over de Rabobank, of Jurgen van den Berg, klik op het betreffende label, onder dit bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten