Geen evolutie en ecolutie zonder revolutie!

Albert Einstein:

Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik niet zeker.

donderdag 3 maart 2011

het verkiezingsdebat door Bart Chabot

Pauw en Witteman hadden dinsdag o.a. Bart Chabot, de o zo leuke Haagse ADHD'er, aan tafel. Bart vond het verkiezingsdebat eerder op de avond nogal slaapverwekkend. Nu zegt hij dat het linkse onderonsje eerder dit jaar toch wel hoopgevend, volgens mij gebruikte hij na dat 'linkse samenzijn' ook het woord 'slaapverwekkend', maar ik kan mij vergissen (en heb geen zin, dat na te zoeken). Chabot haalde het oude wijf Cohen aan, die de VVD hufter Hermans in het debat de jas uitveegde over de winkelopeningstijden. De aso Hermans wil daar niet meer aan tornen vanwege de hoognodige steun van de vrouwonvriendelijke- religieus-fundamentalistische partij, de SGP. Voorts doet Chabot zoals gewoonlijk niets anders, dan open geschopte deuren 'citeren'.

De kleine sjoemelende lach homo van de VVD, Huffnagel, zat ook 'aan', deze ouwehoer heeft echt niets zinnigs te zeggen en toen het leugenachtige bruine kots-orakel Verdonk ook nog eens aan het woord kwam, haakte ik projectiel spugend af, in een draf naar de wc.
Waarom zat daar niet iemand van de Partij voor de Dieren aan tafel? Dat mocht zeker niet van het 'rode' ouwe wijf en PvdA opperhoofd Cohen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten