Opvallend dat de politici van CDA, VVD en PVV, die altijd zo tamboereren op veiligheid, nu zich weer eens een ramp voltrekt met een kerncentrale, hun bek opentrekken, dat we vooral nieuwe kerncentrales moeten bouwen in Nederland.
Natuurlijk dezelfde politici die vinden, dat je de kerncentrales in Japan, niet met die van Nederland kan vergelijken. Dat zeggen zij trouwens bij elk ongeval met een kerncentrale (als dat al gemeld wordt).
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten