Kok, de ex-vakbondsvoorzitter, ex-minister-president, de nep-socialist, die zich zo druk maakte over 'exorbitante zelfverrijking', heeft vandaag aangekondigd zijn bestuursfunctie bij Shell 'neer te leggen'. Al eerder deed hij dat met de bestuursfunctie bij de ING, hij heeft nu 'alleen nog' een bestuursfunctie bij TNT (u weet wel die ondanks 300 miljoen winst, de postbodes op straat schoppen) en de KLM.
Het is toch godverdomme allemaal niet te geloven, wat een vuile smeerpijp!
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten