Leve de alles zaligmakende marktwerking! Veolia (volgens mij staatseigendom van Frankrijk) en Connexxion doen zo'n 70% van het openbaar busvervoer in Nederland. Afzonderlijk hebben ze het openbaar vervoer dat zij bedienen, flink uitgekleed. Nu gaan zij samen (dus Frankrijk gaat 70% van het openbaar vervoer regelen in Nederland), wat zal het gevolg hier van zijn?
Waarschijnlijk wil het nieuwe bedrijf de rest van de concurrentie ook opslokken. Hoe dat zal gebeuren? Je biedt in het openbaar onder de prijs en als de concurrentie is weggevaagd ga je over tot het verder uitkleden van het openbaar vervoer en als enige aanbieder kan je uiteindelijk vragen wat je wil.
Uiteindelijk zullen nog meer Nederlanders voor de auto kiezen en daar is dan de VVD weer blij mee, schijt aan het milieu of de 18.000 vroegtijdige doden per jaar ten gevolge van de uitstoot door het autogebruik. En om te laten zien dat 'we' best wel met de volksgezondheid bezig zijn, maken we rokers het leven onmogelijk (maar ja 'roken is niet verslavend en autorijden nu juist wel' of snap ik het niet helemaal..??).
Daarnaast heeft de PVV, al laten weten dat de natuur een linkse hobby is en wat het CDA en de VVD betreft, gaan economische belangen voor de natuur, al zouden we daar de wereld voor moeten opblazen, macht en geld zijn heilig!
Voor het laatst aangepast op 7 augustus 2018. (een paar suffe taalfouten)
Na de woningbouw en de universiteiten worden nu ook bij de omroepen de
laatste restjes democratie weggesloopt
-
Doorbraak.eu
“Het kabinet heeft afgesproken de publieke omroep te hervormen, maar nam
nog geen besluit. VVD-Kamerlid Claire Martens-America neemt nu het ...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten