Het was weer zo ver, Opstelten moest gisteren weer eens een lekkere bruine scheet laten. Dit keer nadat hem de 'Big Brother Award' voor privacy schending was toegekend. Dan gaat'ie lekker los: "de privacy is bij dit kabinet in goede handen" (de voorbeelden van het tegendeel stapelen zich op, zie de rapporten van de Ombudsman), en slaapt u rustig verder, wij doen geen flikker voor u, mocht het eens een keer misgaan zoals in WOII. Op dat moment is Opstelten of: burgemeester in oorlogstijd ofwel: hij vlucht met z'n vrinden naar het buitenland, om daar op afstand de taart alvast weer verder te verdelen.
Wat een hufter!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten