Pauw&Witteman is een soort weetjes rubriek geworden, gisteravond had men de broodschrijver en totaal over het paard getilde Geert Mak in de uitzending. Mak heeft weer eens een uitgekauwd boek vol clichés geschreven, dit keer over de VS. De lul denkt zich met Steinbeck te kunnen vergelijken.
Weer snel doorgezapt naar een suffe serie, altijd nog 10 keer interessanter, dan de zwaar over tijd zijnde Pauw&Witteman
29 juni, Den Haag: demonstratie van Jemenitische vluchtelingen
-
Doorbraak.eu
Maar liefst twee maanden lang hebben Jemenitische vluchtelingen een
doorlopende sit in-protestactie gevoerd bij het IND-loket in Den Haag,
...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten