Het vuile CDA ventje Verhagen, zat vanmiddag in het Radio1 nieuws van 13.00u. weer lekker te bluffen. Als hij er niet was geweest, was het slecht afgelopen met NedCar en de werknemers daar. Doordat hij het vuur uit z'n sloffen liep, ging Mitsubishi akkoord met een ander automerk in de fabriek van NedCar en kan BMW daar straks auto's assembleren Niet het feit, dat hij zich, een met vele miljoenen euro's aan belastinggeld gevulde zak, aan de poort van Mitsubishi meldde, gaf de doorslag, die leidde tot de gunstige beslissing van Mitsubishi.
Ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
7 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten