Vanmorgen in Lijn 1 (Radio1 na 10.30u.), een gesprek van de waardeloze jaren 50 sinterklaasdichter Wielaert met Freek de Jonge en zijn vrouw. De Jonge liet weten, dat wij in de huidige tijd, de heilzame werking van god in de maatschappij missen....... ha! ha! ha! ha! ha! U hoort het (of leest in dit geval), het is de hoogste tijd voor een enkele reis naar een bejaardentehuis, voor deze kwast.
Trouwens, dat hij nog serieus blijft onder het onnoemelijk domme gelul van Wielaert, die dat op een nog lulliger manier uitkraamt, is al een veeg teken: er is definitief iets stuk is in de bovenkamer van de Jonge.
Kan deze zak nog met de boodschappenbus mee?
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten