Het aantal schijtzieke reclamespotjes op de radio, voor de MKB tankpas, is niet meer te tellen. Blijkbaar verdient MKB zich helemaal scheel aan die tankpas, tijd voor de gebruiker om eens echt te bekijken wat het voordeel is.
Mocht u de idioot tegenkomen, die zich Tom de Ridder noemt, handschoenen aan, inpakken, voldoende frankeren en opsturen naar Irkoetsk, of nee, doe maar Timboektoe, weten we zeker, dat we van die enorme kwijlebabbel af zijn!
En die klotenpasjes? Verbrand die maar ritueel met oud en nieuw!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
9 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten