Als of we met een fenomeen te maken hebben: Radio1 bericht nu al 4 minuten lang over de eerste gipsvlucht vanuit ski-gebieden. Er staan een hele berg 'journalisten' de 'verslaggever' van de NOS vraagt zelfs aan een woordvoerder van de organisatie, die de vluchten regelt, hoe dat toch komt, al die belangstelling van de 'pers'......
Ongelofelijk wat een infantiele belastingverspilling!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
9 uur geleden
en no way dat ze over de werkelijke werkelijkheid van alledag berichten.
BeantwoordenVerwijderen