Het is de redactie van het VARA radioprogramma 'De Gids.FM' volledig in de bol geslagen. Vanmorgen had men een reportage uit een verpleeghuis in Oss. Het leek de redactie wel wat, dat de idioot met masculine stem, die heel 'interessant' de Radio1 programma's aankondigt, de hele uitzending lang van alles te laten aankondigen, zo van: "meneer Huppeldepup, die dement is, zit in zijn kamer, bla bla bla".
Het is alsof je een hysterische voetbalcommentator, een naaikransje hoort verslaan, ongelofelijk en als het onderwerp niet zo serieus was, zou je je daadwerkelijk doodlachen......
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten