Radio1 Journaal presentator Tim Overdiek, liet gistermiddag voor 16.30u. weten wat er in het Radio1 Journaal ter sprake zou komen. De zak vertelde erbij, dat dit programma in het vervolg een nieuwe luchtige rubriek te beluisteren is, omdat het nieuws 'zo zwaar is'. Werkelijk ongelofelijk, dit programma, dat 's morgens door 2 presentatoren wordt gepresenteerd, zonder dat dit ook maar een nanometer kwaliteit oplevert, vaak zijn er 2 verslaggevers met kleutertje luister nieuws uit het land te horen en als het 'even mee zit' wordt er per uur 2 keer muziek gedraaid, waar geen hond, die actualiteiten wil horen, op zit te wachten.
Waar nog bij komt, dat suffe onderwerpen, zo als nu de 'paus pijp' met witte of zwarte rook, totaal worden uitgemolken, minutenlang gezwets over niets..... Dat alles blijkt nu dus nog steeds te zwaar te zijn voor de luisteraar...... Benieuwd of Hagoort zich hier ook mee bemoeit heeft (zie ook: http://deazijnpisser.blogspot.nl/2013/03/npo-niet-alleen-bij-de-nos-klotst-het.html )
Waarom je niet geïrriteerd, maar boos moet zijn vanwege de hitte
-
Doorbraak.eu
“Dit egocentrisme is waar ik me het meest aan heb geërgerd tijdens covid –
voor jou persoonlijk is deze hitte misschien geen ramp maar de sa...
6 uur geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten