Gistermorgen in het GMN onderdeel 'De vraag van vandaag' (Radio1 rond 9.40 u.), de vraag van de waardeloze presentator Kurpershoek (kan Kockelman aub ingevlogen worden?), aan huis, tuin en keuken 'psychiater' Bram Bakker, waarom postbodes (het gaat om postbezorgers, maar dat kan je onbenul Kurpershoek amper kwalijk nemen) toch post 'verzamelen', dit n.a.v. de PostNL postbezorger, die eerder deze week werd betrapt op het verstoppen van post in en om z'n huis, i.p.v deze post te bezorgen......... ha! ha! ha! ha! ha!
Zoals gewoonlijk veel opendeur geneuzel van Bakker, zonder dat deze ook maar in de buurt komt van het echte antwoord.
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten