BNR minkukel Sjors Fröhlich is in opper beste stemming, de NPO en de Ster hebben een reclame voor BNR geweerd van Radio1, daarmee maakt BNR, gratis en voor niets, een gigantische reclame slag. BNR wist van te voren, dat de reclame geweigerd zou worden, dus had men een fictief bedrijf bedacht: 'Bay and Air', waar in de boodschap, reclame werd gemaakt voor BNR. Uiterst kinderachtig van de NPO en de Ster, deze reclame te weigeren, maar zoals hiervoor gesteld, ook uiterst dom, daar BNR nu pas echt in het licht staat.
Bij de NPO en de Ster zou men zich beter druk maken om zwaar misleidende reclames, die de luisteraar moeten lokken, zoals die voor MKB Brandstof, of Nationale Nederlanden, die u oproept geld te sparen, om uw dromen waar te maken, tegen een hoge, variabele rente van 1,95%, terwijl de inflatie over juli al boven de 3,5% ligt..... Variabel vet, daar die 'hoge' rente ook 1,5% kan worden......
In zijn programma Lunch durfde de mislukte presentator van den Berg te zeggen, dat Radio1 beter is dan BNR, echter als het om actualiteiten gaat, is de NOS al lang een wanpresterende orgaan, dat door het Telegraaf kind BNR voorbij is gestreefd en dat is te triest voor woorden.......
Na de woningbouw en de universiteiten worden nu ook bij de omroepen de
laatste restjes democratie weggesloopt
-
Doorbraak.eu
“Het kabinet heeft afgesproken de publieke omroep te hervormen, maar nam
nog geen besluit. VVD-Kamerlid Claire Martens-America neemt nu het ...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten