PvdA kleuter en happende vissenbek, de (godbetert) minister van Buitenlandse Zaken Timmermans, liet gisteren weten, dat hij bezorgd is over de situatie in Egypte, na de vreselijke slachting die daar plaats vond....
bij zijn aantreden zei deze volksverlakker, dat de mensenrechten een leidraad zouden zijn in zijn buitenlandbeleid........ ha! ha! ha! ha! ha!
Hé enorme poeppannenkoek, er zijn daar een paar honderd demonstranten vermoord, dan ben je niet bezorgd, als je de mensenrechten hoog hebt zitten, dan trek je keihard aan de bel, klootzak!!!!!!
Werkgroep Slavernijverleden Hoorn veegt tijdens demonstratie vloer aan met
keuze van nieuw college om Coen-beeld te laten staan
-
Doorbraak.eu
Gisteren vond in Hoorn de vierde demonstratie plaats in een reeks van tien
acties voor verplaatsing van het standbeeld van de genocidepleger...
1 dag geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten